نمایش چاه در هند

نمایش چاه در هند

نمایش چاه در هند 1800 1200 صفحه رسمی آکادمی تئاتر ابوالحسنی

 

🔹 نمایش چاه به نویسندگی #علیرضا_توانا و کارگردانی #عباس_ابوالحسنی در جشنواره بین‌المللی تئاتر کرالای #هند با نام (ITFOK) (۳۰ دی تا ۶ بهمن) در #تریواندروم مرکز ایالت #کرالا حضور خواهد داشت.
🔹این اثر نمایشی ۲۱ و ۲۲ ژانویه مصادف با ۱ و ۲ بهمن در بخش تبادل فرهنگی ایران و #هندوستان (به زبان انگلیسی) به روی صحنه می‌رود.
🔹به گفته عباس ابوالحسنی کارگردان نمایش، چند نمایش دیگر از ایران غیر از «چاه» نیز درخواست شرکت در این رویداد را داشته‌اند که از ایران تنها دو اثر نمایشی برای حضور در جشنواره انتخاب شده است. در این دوره از جشنواره نمایش‌هایی از ۳۰ کشور دنیا اجرا خواهند داشت.
🔹همچنین نمایش «چاه» نخستین نماینده‌ی استان مازندران در این جشنواره می‌باشد.

عوامل نمایش
بازیگران: افسون نامداری، اهورا گل‌عمو‌پور
دستیار کارگردان: سپیده زین‌العابدینی
مترجم: سینا قاسمی
طراح نور: فرشید مصدق
آهنگساز: هومان یوسف‌نژاد
طراح لباس: سپیده زین‌العابدینی
طراح گریم: مائده محمدیان
طراح پوستر و بروشور: عطا روح‌بخش
فیلم و عکس: رضا چرم‌زاده

آموزشگاه هنرهای نمایشی ابوالحسنی در بخش بزرگسالان و کودکان و نوجوانان به طور مرتب به نامنویسی از علاقه‌مندان رشته‌های مختلف هنرهای نمایشی میپردازد . اين موسسه در سال۱۳۸۶،به منظور توسعه‌ و تمرکز بر دوره‌های طولانی مدت و کارگاه‌های منسجم آموزشیِ جنبه‌های مختلفِ سینما، تئاتر وهنرهای مربوط به آنها،تأسیس گردید. از زمان شروع دوره‌ی بازیگری حرفه‌ای، دوره‌

آموزشگاه هنرهای نمایشی ابوالحسنی در بخش بزرگسالان و کودکان و نوجوانان به طور مرتب به نامنویسی از علاقه‌مندان رشته‌های مختلف هنرهای نمایشی میپردازد . اين موسسه در سال۱۳۸۶،به منظور توسعه‌ و تمرکز بر دوره‌های طولانی مدت و کارگاه‌های منسجم آموزشیِ جنبه‌های مختلفِ سینما، تئاتر وهنرهای مربوط به آنها،تأسیس گردید. از زمان شروع دوره‌ی بازیگری حرفه‌ای، دوره‌های آموزشی آموزشگاه ابوالحسنی با هدف آموزش مهارت‌های لازم به هنرجویان و موفقیت آنان در عرصه ی رقابت با چهره های نام آشنا و حرفه ای همکاری کرده است . بسیاری از فارغ التحصيلان موسسه اینک در زمینه‌ی حرفه اي رشته خود شناخته شده‌اند و موسسه پيوسته تلاش مي كند تا تئاترهایی ایرانی با استعدادهای جدید تولید کند.

هنرجویان در این آموزشگاه به سه مقطع :مقدماتی-متوسط و حرفه ای تقسیم میشوند .

در پایان هر دوره (یک سال و شش ماه) به هنرجویان مدرک معتبر پایان دوره تعلق میگیرد.