صلح و دیگر هیچ

نویسنده و کارگردان: مهشید روحانی

نمایش صلح و دیگر هیچ در آلمان

نمایش شورایی صلح و دیگر هیچ به نویسندگی و کارگردانی مهشید روحانی در کشور آلمان(شهر درسدن) به روی صحنه رفت.

هنرمندانی از ۶۶ کشور جهان در بخش‌های مختلف هنری در حوزه‌های عکاسی، تجسمی، تئاتر و … آثاری ارائه کردند که در بخش نمایش از کل آثار ارسالی، نمایش صلح و دیگر هیچ از آمل مجوز حضور واجرا در  فستیوال آلمان را دریافت کرد.

این اثر نمایشی با مضموم صلح و آرامش است و شخصیت‌های مطرحی، چون “حافظ “و “گوته “با هم گفتگوی فرهنگی در خصوص وضعیت جهان در زمان‌های گذشته و فعلی را به نمایش گذاشتند.

چهار هنرمند آلمانی به همراه عباس ابوالحسنی، مجید امینی، شیدا نادر مقدم، رامشید رشیدپور و مهسان امینی در این نمایش ایفای نقش کردند؛ و سید محسن مرعشی مرزنگو انتخاب موسیقی این نمایش را بر عهده داشت.

آموزشگاه هنرهای نمایشی ابوالحسنی در بخش بزرگسالان و کودکان و نوجوانان به طور مرتب به نامنویسی از علاقه‌مندان رشته‌های مختلف هنرهای نمایشی میپردازد . اين موسسه در سال۱۳۸۶،به منظور توسعه‌ و تمرکز بر دوره‌های طولانی مدت و کارگاه‌های منسجم آموزشیِ جنبه‌های مختلفِ سینما، تئاتر وهنرهای مربوط به آنها،تأسیس گردید. از زمان شروع دوره‌ی بازیگری حرفه‌ای، دوره‌

آموزشگاه هنرهای نمایشی ابوالحسنی در بخش بزرگسالان و کودکان و نوجوانان به طور مرتب به نامنویسی از علاقه‌مندان رشته‌های مختلف هنرهای نمایشی میپردازد . اين موسسه در سال۱۳۸۶،به منظور توسعه‌ و تمرکز بر دوره‌های طولانی مدت و کارگاه‌های منسجم آموزشیِ جنبه‌های مختلفِ سینما، تئاتر وهنرهای مربوط به آنها،تأسیس گردید. از زمان شروع دوره‌ی بازیگری حرفه‌ای، دوره‌های آموزشی آموزشگاه ابوالحسنی با هدف آموزش مهارت‌های لازم به هنرجویان و موفقیت آنان در عرصه ی رقابت با چهره های نام آشنا و حرفه ای همکاری کرده است . بسیاری از فارغ التحصيلان موسسه اینک در زمینه‌ی حرفه اي رشته خود شناخته شده‌اند و موسسه پيوسته تلاش مي كند تا تئاترهایی ایرانی با استعدادهای جدید تولید کند.

هنرجویان در این آموزشگاه به سه مقطع :مقدماتی-متوسط و حرفه ای تقسیم میشوند .

در پایان هر دوره (یک سال و شش ماه) به هنرجویان مدرک معتبر پایان دوره تعلق میگیرد.